opc_loader

Wensenlijst

op maandag t/m vrijdag voor 12.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden
zolang PostNL blijft bezorgen, blijven wij verzenden!
Vrijdag 3 april verzenden wij geen pakketten. Alle bestellingen die donderdag 2 april na 12.00 uur worden geplaatst gaan pas maandag 6 april op de post
Kunt u iets niet vinden? Maak gebruik van onze zoekmachine

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapot gaat tijdens transport. Binnen 72 uur nadat u de bestelling hebt binnengekregen, dient u aan ons kenmaar te maken als er iets kapot is. Wij zullen samen met u een passende oplossing proberen te zoeken zoals een nieuw product of het bedrag crediteren.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@webwinkel-whoopie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.