Klantenservice

Call us +31622449590
Send us an email [email protected]
Send us a message +31622449590
Openingstijden
Maandag10.00 -17.00
Dinsdag10.00 -17.00
Woensdag10.00 -17.00
Donderdag10.00 -17.00
Vrijdag10.00 -17.00
Zaterdag10.00 -14.00
ZondagClosed
Contactgegevens

Bestelling en levering:
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Is het mogelijk om mijn bestelling op een beurs of evenement op te halen?
Er is een product verkeerd of kapot geleverd, hoe kan ik dit melden?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Momenteel is deze 1 tot 5 werkdagen nadat uw bestelling is geplaatst


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u binnen enkele ogenblikken automatisch een bestelbevestiging per mail. Als u deze niet heeft ontvangen kan het zijn dat deze in spam of bij overig / reclame terecht is gekomen. Is uw bestelbevestiging daar ook niet binnengekomen, kunt u een mail naar ons sturen en dan versturen wij de mail opnieuw.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Dat is zeker mogelijk.
U kunt uw bestelling bij ons in Gameren ophalen, u ontvangt een email wanneer deze opgehaald kan worden
U kunt ook uw bestelling op een beurs of evenement waar wij aanwezig zijn ophalen.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een beurs of evenement op te halen?
Dat is zeker mogelijk!


Er is een product verkeerd of kapot geleverd, hoe kan ik dit melden?
Dat is uiteraard heel vervelend en absoluut niet de bedoeling. U kunt dit aan ons melden via de email: [email protected]. Gelieve dit niet via Whatsapp of social media te melden, aangezien wij dan het overzicht kwijtraken.
Vermeld direct in de mail om welke bestelnummer en welk product het gaat.

Laat een reactie achter
* Verplichte velden Verstuur